Äntligen en uppdatering!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev i bloggen, har inte suttit så mycket vid datorn.
Lägger upp lite bilder från senaste veckan......
En från Julas varuhus, förstod inte riktigt budskapet; "Kräftpremiär i oktober? Och en sån skylt med en bild på sågar?"


I lördags åkte jag och Jeff och tittade vid Horsbäckdalen, en djup ravin med en liten älv längs ned. Jättevackert, synd att vi redan är förlovade, annars hade det varit ett romantiskt ställe att göra det på!


ravin


Idag var vi till färgaffären och köpte tapeter och färg, dom ruskiga babyblå tapeterna med blåbär på håller jag på att riva ner och istället ska jag göra en fondvägg och måla resten. Allt kommer att gå i beige.
Barnen kom hem från sin pappa idag och Ellen har hjälpt mig att riva tapeter.
Nu ska jag vare sig det är lill-lördag eller inte ta ett glas vin och koppla av i soffan!
Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0