Dö-skallar är för söta.......

Har bara tagit det lungt resten av dagen. Kalvarna har fridfullt hållt sig på rätt sida stängsel.
Jag rotade fram min cernit-lera på eftermiddagen. Jag har inte använt den på ett par år men den var fortfarande formbar.
Tre döskallar har jag åstadkommit, en liten och två lite större (bild). En av dom har jag tänkt sätta på min rosa favorithandväska. Ögonen på döskallarna är strasstenar, lite bling-bling ska det ju va!
24036-14
Fic genast mersmak på pyssel, men mitt stora pysselförråd har sinat och förmodligen blivit utspritt så nu har jag suttit på Panduros hemsida. Ska beställa lite lera och pärlor har jag tänkt.
Barnen har också pysslat med lera, Ellen gjorde en boll och Alfred gjorde Postis Pär (en boll med mössa).
Nu sover båda två, imorgon ska dom åka till sin pappa och om det blir regn i morgon så ska jag och Jeff åka iväg nånstans och bara ha trevligt för.....regn = ledig sambo!
Så håll tummarna allihopa för en regnig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej tjejen!

Tack för besöket! ;)

Åhh! Va toksnygga döskallarna blev! Jag älskar döskallar ;) Det har du gjort bra!
Nya layouten här är helt underbar, I like alot!

Hoppas allt är bra med dig!

*kram kram*

2005-09-13 @ 21:34:53
URL: http://carolas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0