En katt mindre

Igår var jag till Sala och hämtade kraftfoder till kalvarna. En kompis följde med mig och vi kikade lite på stan. Jag handlade ingenting men jag var in till optikern och tittade på glasögonbågar. Hittade ett par jättesnygga med bara garnityr. Alltså bara själva skalmarna och glasen. Ruskigt snygga var dom men dom kostade.....4000:-......får se. Jag måste ha ett par nya glasögon och ska jag köpa nya så vill jag hitta ett par jag verkligen trivs med.

Min kompis och hennes pojkvän åt middag med mig och Jeff på kvällen. Jag gjorde tacos. Jeffs favorit....eller som barnen skulle säga; farbrorit.
Jag hade en kattunge kvar som behövde hem och min kompis ville ha den som sällskap åt sin katt så nu har vi bara våra tre katter igen, Signe, Åke och Blomma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0