God morgon

I tisdags blev det inge skriva av för då var jag magsjuk......i onsdags var jag bättre men då fick jag inte tid att skriva för det var så fint väder......i torsdags morse skulle jag skriva om det fina vädret när jag gick upp men inspirationen rann liksom bara av mig precis som regnet bara rann ner från himlen utanför.......men idag, nu på morgonen skiner solen fast jag har hört ryktas om att det ska bli regn.
var.
Igår åkte jag in till stan för att handla lite kläder, jag träffade mamma vid burger king och lunchade med henne. Sen gick jag själv runt och tittade på kläder, hittade en del toppar som täcker min fort växande mage, skulle behöva ettt par nya mammabyxor men dom hade inga mammaklder i Gränby centrum där jag var.

Satt och sufade rrunt lite häromkvällen och hittade en del roliga saker, bl a en lista över sveriges roligaste ortsnamn, vad sägs om

Bohuslän:
Bögebacka
Museröd
Flateby
Flatön (ö)
Kuballe
Kåtebol
Kåtorp
Röva (ö)
Stripplekärr
Valefittan (ö)

Dalarna:
Rumpsjön
Klitten
Mussjön
Ryckepungsvägen

Dalsland:
Arslerud
Kåtebol

Gästrikland:
Lem

Halland:
Bögilt
Bögholmen
Fröslida
Sextantvägen (gata)
Frillesås
Älskogsbräcka

Hälsingland:
Röven
Njutånger

Lappland:
Kåtaliden
Porrajärvi

Norrbotten:
Sexträsk
Mensträsk
Kåtaträsket
Kukasjärvi
Bröstvägen

Skåne:
Böglarehult
Kvinnaböske
Ollongränd (gata)
Porrarp
Sextorp

Småland:
Kåtorp
Kåtån
Runkarp
Pattebo
Horhult
Runkesten
Barslida
Pung

Stockholm:
Pungpinan
Böögs Gård
Ollonvägen
Bakgöken
Snorrevägen
Krigslida

Östergötland:
Könsvik
Kåtebo
Pickhult
Rumpebo
Slaka
Lilla Runken (sjö)
Stora Runken (sjö)
Tuttorp
Ållonö (slott) tt jag var så hungrig och har inte



Här är en annan rolig sida jag kan rekommendera med fler orter och andra roliga saker: http://hem.bredband.net/b500816/index.html

Nu ska jag ta något att äta till frukost, vaknade halv 6 för att jag var så hungrig och har inte kommt längre än hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0