Påskafton

fy, jag gick upp klockan 6 imorse, hur förklarar man för pigga barn att det är skönt att sova ut??
Middagen igår blev trevlig, vi gjorde entrecot och potatisgratäng, mums.
Efter maten tittade vi på en film, Stockholm Boggie har jag för mig att den hette. Ganska annorlunda film, härlig på något vis.

Idag ska vi åka till min mamma och pappa och äta påsklunch och måla ägg. Efter det ska vi vidare till sambons föräldrar. Blir en lång dag för Dumper, det kan bli lite jobbigt eftersom han kan gå och kissa inne när han är uppspelt.
Näste vecka kommer veterinären hit och ska vaccinera Dumper, jag ska fråga henne om hans rumsrenhets-problem. Visserligen så är han ju bara 11 veckor, men jag blir orolig att jag gör nåt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0