Blä vad jag känner mig ruggig och gnällig....

Jag är så frusen hela tiden, inge roligt. Nu är det ju inte lika många minusgrader som det varit dom senaste dagarna, men nog så kallt ändå.
Igår var jag och barnen hem till en kompis och fikade och barnen fick åka pulka efter skoter. Det tyckte dom var roligt. Men det blev ingen lång tur eftersom det var över 15 minus.
Fick en bok jag beställt på tradera i´dag, "Ett barn blir till" av Lennart Nilsson. Nog för att jag uppenbarligen redan vet hur ett barn blir till men det är kul att läsa om hur bebisen växer.
Det är lite jobbigt eftersom min mage redan är jäääättestor, får inte på mig jeansen och har svårt att knäppa andra byxor. Känns inte riktigt normalt så här tidigt men man blir tydligen större och större för varje graviditet.  Fick dessutom veta på förra ultraljudet att det finns en till fostersäck, brevid den som bebisin ligger i och den är lika stor, men tom. Doktorn sa att min livmoder därför är nästan dubbelt så stor som den annars borde vara i vecka 8.
Så jag går runt här hemma och fryser och ser lönnfet ut........

Kommentarer
Postat av: Anonym

går ommkring och ser lönnfet ut jag med
men kan nog inte skylla på extra säckar utan bara julmat!

2006-01-05 @ 14:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0