En svinkall morgon........

Hu vad det är kallt idag, 16 minus! Jag hade lovat att fodra hästarna så det var bara att pallra sig ut i kylan. För en gångs skull så sov jag ända till nio UTAN att ha vaknat vid fem sex av att behöva gå på toaletten, det är ett av dom besvärliga graviditetstecknerna , man är kissnödig i stort sett hela tiden, men tydligen framförallt när man vill sova! Fast om jag inte minns fel så går det över en period (för att sedan komma tillbaka med dubbel effekt).....
Idag ska jag ringa till Mvc och få en tid för inskrivning, har dragit på det ganska länge ifall det skulle ha gått snett....


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till graviditeten. Har undrat varför det inte skrivits nåt här på länge, men då förstår jag. Hoppas allt går bra den här gången och lycka till!

2006-01-03 @ 17:42:25
URL: http://sara.95mb.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0