Gjorde ultraljud igår

Igår var det dags för ultraljud igen, jag var riktigt nervös, tänk om det var något fel på bebisen ändå, eller tänk om det trots allt var tvillingar.
Men allt såg bra ut sa doktorn, den lilla ärtan har vuxit bra ocg såg ut som den skulle, jag fick ett kort med mig hem men man ser ju mest en liten boll. Kul att ha ändå!

I söndags var vi till Gävle och badade med barnen på äventyrsbadet Tropicanaland. Det var jättkul, barnen var såå duktiga trots att dom aldrig badat i badhus och ännu mindre äventyrsbad förrut! Det kommer vi göra fler gånger.

Annars traskar allt på som vanligt, jag är lite rundare än vanligt och lite mer sugen på konstiga saker, tex kräftor, gud så gott! Har ännu inte fått sambon på att gå med på en liten privat kräftskiva men färdiga kräftskivor har vi frossat i! Mmmmmm......

Om drygt två veckor är det dags för ett till ultraljud, jag följs upp noggrant tydligen, hoppas på en tydligare bild då!
...................................................

ul v 9


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att göra ultraljud. Skönt att allt var bra med den lille. Ha det bra och ta hand om er!

2006-01-12 @ 08:22:41
URL: http://1000grader.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0