Onsdag

Nu har jag varit på inskrivning på mvc. Det känns liksom mer på riktigt då, Jeff följde med och barnmorskan tyckte det var jättebra. Jag fick ta en massa provor och prata lite om dom tidigare förlossningarna och hon skulle skriva en remiss om kejsarsnitt den här gången med. Efter det som hände Ellen så törs jag fortfarande inte föda som vanligt. Eftersom jag fick snitt med Alfred så hoppas jag att det inte blir några problem nu.

Magen växer som sjutton, jag är bara i vecka tio men det är redan svårt att dölja att jag är gravid så vida jag inte har tjocka pösiga tröjor, men det är inte riktigt min stil.....ska börja kolla efter mammabyxor också, får inte igen mina vanliga. Tänk så fort jag blev tjock den här gången......undrar hur det skulle bli om vi skulle ha ännu ett till barn....



Kommentarer
Postat av: Anonym

punchboll

2006-03-11 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0