Beställt

Nu har jag beställt lite vår/sommarkläder från Ellos. Det är tidskrävande att beställa därifrån, det tar några dagar för mig eftersom lägger till, drar ifrån, ångrar mig, börjar om, bara för att upptäcka att det jag ville ha från början har hunnit tagit slut.
Jag tror att det gick bra den här gången, det var rea på allt, sånt gör mig glad.
Jag beställde bland annat den här tunikan, tyckte den var så söt, jag hoppas jag inte drunknar i den, Ellos kläder kan vara rätt stora.
Zooma
Nu är det bara att vänta på paketet! :o)

Kommentarer
Postat av: 50% rabattkod Ellos / Josefssons

jag vet att det kommer lite försent för denna beställning men här finns en bra rabattkod till Ellos. Hoppas någon kan använder det

2008-04-24 @ 08:22:24
URL: http://www.deals.se/deal_1142384863.htm
Postat av: Marie

Det var snällt, jag beställde nästan bara varor med nedsatt pris så då får man inte utnyttja rabatt, men någon annan kanske får användning för koden!

2008-04-24 @ 08:29:24
URL: http://mariwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0