En del bilder ser rent av äckliga ut!

Eftersom jag upptäckt nya funktioner i min mobilkamera (som dessvärre resulterade i ett smärre missöde) så var jag tvungen att fota allt möjligt med makrofunktionen.
Det är ju smått otroligt! Tänk att det kan bli så bra kort med en mobiltelefon! Tänk när första kameratelefonen kom, då jäklar krävdes det fantasi för att se vad man fotat!
Lägger upp några kort som blev bra.....
     

Och en del saker ser rent av äckliga ut att fotas i närbild....


Update: *hmpf* bilderna blir pixliga när man laddar upp dem här på bloggen....synd...
Hoppas ni har en bra kväll! Jag kom precis in från kalvarna och är mer eller mindre slut!

Och så glöm inte tävling längre ned om du vill vinna detta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0