Förlåt Mia

Min Tierpsöverraskning föll Mia i smaken. Det blev en kanoners roadtrip men tjejsnack. Kan inte påstå att vi upplevde så speciellt mycket spännande men vi hann prata desto mera!
Det var ju perfekt att åka med Mia som faktiskt har full förståelse för att man ibland måste sakta in eller till och med stanna och backa en bit för att dokumentera intryck och uttryck med kameran.
Innan vi åkte hem stannade jag till vid vår lokala kiosk och köpte fikabröd. Kiosken har nyligen bytt ägare och kommer tydligen börja sälja kaffe och korv.
Mia: -Det är ju faktiskt jättebra att att kiosken börjar med kaffe och korv tycker jag. *gravallvarlig*
Jag: -Varför det, egentligen?
Mia: Jo, men när man inte har hunnit dricka kaffe kan man gå in där och ta sig en kopp.
Jag: -Ska du stå och hänga vid kiosken som högstadieeleverna gör med en koppa kaffe?
Mia: -....njaej...men...jag kan köpa en kopp när jag lämnat barnen på dagis och dricka på vägen till jobbet....?
.....fast jag dricker ju kaffe när jag kommer till jobbet.....
Jag: -Inse Mia, du kommer inte gå in där och köpa kaffe titt som tätt.....
Mia: Nä....det skulle jag nog inte.....men jag trodde att jag skulle det.....*besviken*
image259
Förlåt Mia för att jag krossade dina kaffedrömmar! Men om dom skaffar en latte-maskin, då lovar jag att vi ska bli två latte-mammor som hänger vid tjorren och pimplar latte!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha ha ha, min första ps-bild! Kul! Tänkte faktiskt att det här blir det nog bloggande om! ;) Skoj! Man e ju knäpp ibland... ska gå och ta mig en kopp kaffe nu. Kram :o)

2008-04-17 @ 13:46:04
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com
Postat av: Olle

Det där låter nästan som nåt från Tjuvlyssnat.se :D

2008-04-17 @ 20:00:21
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0