Försöker med barnsliga flätor

Nu ska vi åka iväg en svän och handla lite kalvvälling. Passar på att äta en Max-burgare också, hoppas jag...
En del av gårdagens glamour sitter fortfarande kvar....i ansiktet....i form av envisa glitterprickar som vägrar släppa taget!
Lite puder så glänser dom mindre ;o)

Förr i tiden, när man inte hade villa, vovve och volvo och faktiskt kunde klara av att gå ut två dagar i rad, då såg man ung ut på fredagen, fick visa leg överallt.
På lördagen såg man gammal och sliten ut och kunde gå på bolaget utan att visa leg, passa på att gå på krogar man egentligen var lite för ung för.
På söndagar reste ungdomarna på sig i bussen och undrade om tant ville sitta.....typ....

Idag ser jag ruskigt sliten ut, jag gör ett desperat försök med flätor, det är ju lite barnsligt lixom!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha det kan jag tänka mig ^^

2008-04-05 @ 12:10:47
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Eva (kramgo_72)

Flätor e alltid bra - men jag ser ut som en riktig kärring just nu när jag har såna... Funderar starkt på att klippa lite lugg nästa gång jag är hos frissan

Ha en trevlig dag!
Kram

2008-04-05 @ 12:35:07
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0