Försvunna Engla och god morgon

Vilken natt......
Loke har härjat och vaknat till och från, det var länge sedan han vaknade på atten, jag känner mig helt förstörd.
Jag har riktigt ont i halsen också och det värker i hela kroppen. Väderomslag?
Jag har fått tid på magnetröntgen i alla fall, den 6 maj ska jag dit. Inte för att själva röntgen kommer göra att jag mår bättre och jag tror inte heller att dom kommer se något särskilt, dessutom tar det säkert lång tid att få svar på röntgen........det visar sig.....slutgnällt nu!

Jag undrar hur det ska gå för flickan som försvann i Hedemora, en lastbilschaufför är tydligen anhållen. Flickan fanns inte i lastbilen så då är det kanske bäst att hoppas att han inte har med försvinnandet att göra.... förstå vilken ångest för mamman, att inte veta något alls. Jag hoppas verkligen att flickan kommer hem!

Over and out....
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon :) Sovit gott? :)

2008-04-08 @ 06:50:30
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Olle

Morrn...
Ont överallt här med. Undrar om jag blev överkörd av trucken igår eller om det bara känns så? Näsan rinner, huvudet värker...mest bakom högra ögat...
Ska åka och jobba nu...och massage ikväll..hoppas jag..om jag inte däckar helt. :(
Så, nu har jag gnällt ordentligt! :)
Ha en skön dag och krya på dig!

2008-04-08 @ 08:22:24
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Eva (kramgo_72)

Bra att du har fått tid för MR!
Här är det också ont överallt och en förlamande trötthet, trots att jag gick och lade mig före 21 igår kväll...

Dagen idag består av lite mockning, sedan 4 timmars arbete och därefter en förhoppningsvis smarrig middag. Sedan lite tv-gluttning och surfning innan det är dags för ett hopp ner i lopplådan. Ja och nånstans mellan arbetet och hoppet i lopplådan ska det in en dusch också ;)

2008-04-08 @ 10:19:49
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0