God middag

Stackars Loke mår inge vidare, han har gnällt, snorat och grinat hela eftermiddagen. Han har bokstavligen varit som ett plåster på mig.
Mannen kom hem ganska tidigt för en gångs skull. Jag lagade stekt lax med klyftpotatis och fetaost-sallad. Det blev som en helgmiddag, riktigt gott!
Jag ska gå ut och mata kalvar alldeles själv ikväll, mannen får vara inne med grinig bebis, eventuellt får han hänga tvätt också, han var ju så bra på det sist :o)
Mina öron behöver få vila från barnskrik en stund och föredrar just nu kalvskrik.


Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

ja det lät himla gött, problemet är bara att jag inte är sådär jätte förtjust i lax, men fisk får det tusan bli imorron :)

2008-04-07 @ 19:33:49
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0