God Morgon!

Så var det måndag igen. Förkylningen är lite bättre nu, barnen hostar en del fortfarande men får åka till skolan i alla fall, hosta kan ju sitta kvar i evigheter.
Idag ska jag åka till färgaffären och skaffa en ny pensel så att jag kan måla klart topen som jag började på. Om jag ens kommer till affären med min bil, det är totaltomt på soppa i den märkte jag igår när jag var och handlade på kvällen.
När jag svängde in på macken för att tanka satt den en liten käck lapp där om att det var slut på bensin...
Grreat! Vi har bara en mack....hoppas jag inte kör soppatorsk idag, det skulle kännas jobbigt...
Ikväll ska jag klippa håret! Jag är riktigt nervös över det, jag har inte klippt mig på megalänge, jag sköms över det och vågar inte gå till frisören.
Det är min kompis Mias sambos dotter som går frisörutbildning som ska klippa mig.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

idag ska jag skriva uppsats och äta tårta

2008-04-28 @ 10:23:10
URL: http://daloatf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0