God Natt och ett litet rekord för mig!

Jag har varit på gång att gå och lägga mig rätt länge nu. Mannen börjar tröttna och tror att jag har fåt en knäpp.
Anledningen är besöksräknaren....
Mannen: -Nu går vi och lägger oss...
Jag: -Kolla, den står på 1979 nu! Asballt ju!
Mannen: -Öhhh..va?
Jag: -Men hallå, jag är ju född 1979!
Mannen: -Mmmm....nu går vi och lägger oss då...?
Jag: -Men vänta, jag vill se när den kommer till 2000!
Mannen: *väntar tålmodigt*
Jag: Nu, alldeles strax, den står på 1991 nu.
Mannen: *gäspar*
Jag: -Nu! Nu är den uppe i 2000!
Mannen: -Bra, då släcker jag nu då...?
Jag: -Okej då....eller vänta lite.....
Mannen: -Vad är det nu då?!
Jag: -Men jag måste vänta tills den kommer på 2008!
Mannen: -Jaha? *irriterad* Varför det nu då?
Jag: -Men det är ju år 2008 nu ju!

*kollar statistiken*


Oj nu missade jag 2008 med 7 år under tiden jag satt här och skrev.......

Jag har vissa tvångstankar ibland..


God Natt Alla!


Kommentarer
Postat av: Olle

*asg* Vadå bloggberoende... :D

2008-04-15 @ 07:33:36
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hmmm... bloggberoende är bara förnamnet... :D och besöksräknarnoja...

*S* ;)

2008-04-15 @ 09:47:12
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0