Grattis Kungen!

Man ska inte glömma bort heller att förutom att det är Valborg, så fyller vår Kung år!
Många tycker att Kungen är en onödig, kostsam man..... Jag tycker att kungen är rolig, jag blir glad bara jag ser honom som hastigast på TV.
Han är ett praktexempel på männsklighet :o)
Jag och mannen inbillade oss en gång att vi såg Kungen, i en blå Ferrarri i Horndal. Han körde i en hej-dundrande fart så det var svårt att se med säkerhet, men vi vill gärna tro att det var han!
Plötsligt känner jag ett stort behöv av att köpa mig en massa svenska skvallertidnigar, jag har sett på omslagen att det står mycket om kungafamiljen där. Jag har köpt skvallertidningar två gånger i hela mitt liv och skämdes då när jag köpte dom, ungefär som det skulle vara någon riktigt snuskig tidning jag köpt.
Varje artikel jag ser om kungen som avslöjar att han är mänsklig, djurvän, scout etc, gör mig lite varm i kroppen. Victoria kommer nog att få svårt att ta över sin fars roll....
Grattis Kungen!


Även Whitney Houston har gjort en "kungen" läste jag i Aftonbladet... men det är att häda att jämföra henne med vår Kung!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack=)

2008-04-30 @ 09:13:42
URL: http://sweetkay.blogg.se
Postat av: Anna

men just de ja.. han fyller ju år idag.. de hade jag helt glömt bort :P

2008-04-30 @ 11:39:19
URL: http://annamyren.blogg.se
Postat av: Eva B

Jag håller reda på att kungen fyller år idag, för min mormor fyllde också år på valborg. Hon sa alltid att det är jag och kungen som fyller år idag. Hon hette förresten Valborg också.

2008-04-30 @ 12:20:05
Postat av: NADIA

Haha, jag har sett den där med kungen förut. Haha, så jävla kul!

2008-04-30 @ 15:22:52
URL: http://zoegaz.blogg.se
Postat av: NADIA

Sv. Nej, vad jobbigt! :O köp högtalare?

Men dom säger iallfall -

Filmsnubben: Ursäkta mig.. Tycker kungen att det var en trevig nobelfest idag?

Kungen: (tar ut ciggen snabbt som fan) ..ja, den var bra.. ah, bra... hm..

:D haha!

2008-04-30 @ 16:04:26
URL: http://zoegaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0