Hej då mamma

Lilla Loke har blivit riktigt kaxig han. Han är minsann så stor nu så att han ska verkligen inte ha hakklapp, sitta i barnmatstol och allra minst i kundvagnen i affären! Han brukar vara duktig och snällt gå efter mig när vi handlar men inte idag inte, När jag ropade åt honom att komma ruskade han bestämt på huvudet och höll upp handen i ett stopptecken. -Då går mamma, sa jag.
Då vinkar Loke hejdå och tittar sen åt ett annat håll.
Det tog längre tid än vanligt att handla kan jag säga!


Efter handlingen åkte vi till busshållsplatsen och väntade på Ellen och Alfred. Vi var där så tidigt så jag tog ut Loke ur bilen så han fick springa runt i skogen bland alla vitsippor, lägger upp bilder på det strax!

Kommentarer
Postat av: Olle

Välkommen till tonårstrotsen Loke! :D
Lite tidigt iofs...

2008-04-30 @ 08:32:32
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0