Hemma från Gysinge

Det blev ingen apa på loppisen :o(
Men eftersom man ska tänka framåt och det inte är såååå långt kvar till trettio var vi smarta nog att reservera en ROllator till mig ;o)

Vi köpte också en bok, "Lantmannen, 100 år". En bok med diverse tidningsartiklar och reklam om lantbruk från slutet av 1800-talet till slutet av 1970 ungefär.
Mannen blev mycket glad över den och sitter nu och läser.
Vi stannade också till vid forsen vid Sevedskvarn innan vi åkte hem igen, barnen tycker det  är roligt att springa runt i skogen och leka.
  
Nu är vi nyss hemkomna, jag ska dricka en kopp kaffe och sen försöka måla klart min Pony-top!

Kommentarer
Postat av: Olle

Synd att rollatorn var av fel märke bara....haha...
Ser att guben din läser om Wibergs. Det var min första arbetsplats! Började svetsa ihop harvar där efter gymnasiet 1989. :)

2008-04-27 @ 17:18:06
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Marie

haha, jag fotade just den sidan med wibergs med flit, eftersom du jobbat där. Vi har en stubbis, en stor will riche, och en 8-meters harv som är från Wibergs! Förresten, vet du hur man vet hur man ser årsmodell på wibergsharv?
Det ÄR jag som undrar....not ;o)

2008-04-27 @ 17:32:46
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: Olle

Hehe.. :)
Borde stå året på nån silverfärgad lapp med serienummret på. Fast dom kan ju ha ramlat bort.

2008-04-27 @ 18:29:07
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0