Lite rosa bebishår

Lokes hår blev inte så farligt, jag blev lite rädd eftersom han är snudd på kritvit i skallen. Det kom ju bara lite hårfärg i hans toppar, men det gick nästan bort i tvätten..... han har en liten rosa slinga i bak bara.

Mitt hår har jag inte ens undersökt resultatet på, jag flätade det och drog en sjal över skallen, eller huckle som man kan säga om man är bonde ;o)
Jag var redo att åka för ett bra tag sedan, men mannen skulle visst plöja lite till....rastlös...väntar......roar mig med egokort.....shit vad ytlig jag känner mig!
image153
♥♥ Nu ska jag åka!

Kommentarer
Postat av: Olle

Ja, fy va ytligt! BB jr. ;)
Rosa Loke? Tänk han blir könsförvirrad nu??? :)

2008-04-06 @ 12:52:38
URL: http://enarmad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0