om självaste Greger från Nilecity kom....

Vilken härlig dag....jag har svaga aningar om att det är kanonfint väder ute men just nu så är solsken en plåga.
Jag har legat på soffan hela dan, knapprat alvedon och varit allmänt väck. Inte mycket förrutom barnens diskreta viskningar efter uppmärksamhet har nåt mig.
Jag skulle förmodligen inte ens reagera om självaste Greger från Nilecity kom ridandes förbi på min tjur Eugene, sjungandes på Flottarkärlek ackompanjerad av fylltuppen i Robin Hood och dom sju små dvärgarna.

Det finns inget värre än huvudvärk, och nu menar jag inte lite lätt huvudvärk, här snackar vi bomber och kärnvapen i skallen.
Det verkar bli värre av rörelse, när jag ligger stilla känns det ganska okej, men så fort jag reser på mig så blixtrar det och spränger.
Jag har halvsovit ett bra tag på dan, men det hjälpte int heller....
Jag hoppas det är över tills i morgon...

Kommentarer
Postat av: tönt!

moget å skicka massa saker till kända bloggare för att du ska få många besökare.

2008-04-16 @ 18:29:39
Postat av: Anonym

du är verkligen ännu mera patetisk. smörar först för blondinbella för att få mera besökare till din fula, tråkiga blogg och sen för barnungen kissie för att få mera besökare. kan man sjunka sååååå jävla lågt som du.

skaffa dig ett jobb för helvete

2008-04-16 @ 18:30:25
Postat av: Marie

Det är märkligt att folk som kommenterar negativt alltid är anonyma?
1: Jag får inte speciellt mycket mer besökare för att jag gör en bild av bloggerskorna, den ligger ju på deras bloggar till beskådning så ingen som inte vill behöver gå hit för att se på den en gång till.
2: Jag smörar inte, jag kunde omöjligt veta om de skulle tycka bilderna var roliga.
3: Jag photoshopar en mängd bilder, bara en del kommer upp på bloggen. Jag photoshopar mestadels bilder innehållandes mig själv men även andra. Jag gör en bild när jag känner att personen ifråga har vissa utpräglade egenskaper som man kan föra över till detaljer i bilden. Jag gör det för att det är kul, förut tecknade jag och målade jag, nu photoshopar jag istället.
4: Jag tycker det är rent spel att meddela den jag har photoshopat att jag lagt upp den på min blogg i samband med att jag publicerar.
5: Jag tar gärna konstruktiv kritik, vilket jag inte anser att ovanstående är, särskilt som varken mail eller bloggadress eller namn lämnas som referens.

2008-04-16 @ 19:42:29
URL: http://mariwi.blogg.se
Postat av: Eva B

Hur patetiskt och lågt är det då att inte kunna sätta ut sitt namn och stå för det man säger.

2008-04-16 @ 19:43:26
Postat av: Olle

Tror dom är avis bara...eller så har dom en stör i arslet...

2008-04-16 @ 20:06:33
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: sophie

godnatt och sov gott :)

2008-04-16 @ 21:32:01
URL: http://www.ilikesophie.blogg.se
Postat av: fia

greger är ju klockren! länge sen jag såg honom bara.. ;)

vilken tur att du har så snälla barn, så de viskar när du har ont.

2008-04-16 @ 22:10:12
URL: http://sandstedt.blogg.se
Postat av: Marie

Ja, barnen är otroligt förstående *läs ironi*
:o)

2008-04-16 @ 22:18:03
URL: http://mariwi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0