Vinnare i tävlingen!

Nu har jag tittat igenom kommentarern till tävlingen ännu en gång och utsett en vinnare. För att vinna skulle man berätta i kommentarsfältet vem eller vad man tyckta var Cute as hell!
Min motovering till vinnaren: Jag är väldigt ego och otroligt lättsmickrad ;o)
Denne lilla fjäskiga kommentar fick mig att smälta, jag gillar stenhårt att det rimmas också!

Postat av: Anna

Cute as hell är bloggen jag skriver i just nu,
faktum är att jag suttit här sedan klockan sju,
skönt att se att någon är på riktigt, shoppa, fika och bo i sthlm är för mig inte så viktigt, du är helt enkelt cute as hell, så sluta aldrig blogga är du snäll, stå för det du gör och den du är, så ska du se att varenda människa blir kär.

annakubel.blogg.se/1208422502_cute_as_hell.html

2008-apr-17 @ 10:57
URL: http://annakubel.blogg.se/

image242
Så Anna, skicka mig din adress så får du setet med "Cute as hell" med posten om några dagar!

Håll utkik, kanske kommer det någon mer tävling snart om ni vill det ;o)

Kommentarer
Postat av: Olle

Grattis till Anna! :)
Och hon har faktiskt väldigt rätt i sin kommentar oxå... Det är skönt med äkta människor som inte bara skriver om hur stressade dom är för att dom varit tvungna att lattefika med BÅDE Bettan OCH Fiffi mellan shoppingpassen! :)

2008-04-21 @ 08:33:29
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Anna

JIPPIIII!! :D
Glad jag blir...

2008-04-21 @ 11:18:02
URL: http://annakubel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0