Vinnarna i tävlingen!

Nu har vi suttit och valt bland era kommentarer och kommit fram till två vinnare! Tack till alla som var med, jätteroligt att läsa era motiveringar och jag önskar att jag kunde ge bort en till alla er ;o)
Men håll utkik, det kommer att komma fler tävlingar!
Så till vinnarna då.......damtadadamm!
image170
Vinnare av Devil Baby blev Sanna! Här följer hennes kommentar:

"I en svensk oversattning av The Sunscreen Song star "Lev en tid nara havet, men flytta innan det gor dig for mjuk"
Jag har nu tillbringat over sju manader pa Nya Zeeland, ett land vackrare an nagot annat. Jag har levt med utsikt over vatten, jag har varit borta fran vanner och familj langre an vad jag nagonsin trodde att jag skulle klara av, och detta, har naturligtvis uppfyllt sina klicheer. Jag har vuxit som manniska, blivit mer odmjuk och sa vidare i en aldrig sinande lista.
Problemet ar dock att jag snart vander hemat, tillbaka till min gamla arbetsplats, namligen Mcdonald's dar en sommar och sa smaningom ocksa host vantar.
Innan jag akte till Nya Zeeland var jag luttrad, jag kunde rabbla Big Mac menyer i somnen, jag visste priserna utantill och jag kunde stanga av om en kund var otrevligt, stressen for hog eller nagon av de andra medarbetarna pa jobbet allmant otrevliga - egenskaper som tiden pa Nya Zeeland har fatt mig att forlora.
Hur passar man in odmjukhet i vad som ibland kan vara det harda livet pa Mcdonalds? Och att vaxa som manniska, vem bryr sig om det "jag vill faktiskt ha en cheese utan ketchup, GE MIG NU!"

Sa snalla, ge mig baby devil att haka i nyckelknippan och bara i fickan daruppe pa jobbet. Jag ska definitivt mata henne med en pommes eller tva, i utbyte mot den extra kraft, styrka och javlar anamma som jag raknar med att hon kan ge mig, och som ju ar mer valbehovligt nu an nagonsin tidigare!"
Min och mannens motivering till varför vi valde henne är för att jag är en av de där besvärliga kunderna på Mc Donalds ;o) Keep up the good work Sanna, vi älskar Mc Donalds! (mannen hoppades också på rabattcheckar *s*)

Vinnaren till Roxie Heartstealer blev Maria med kommentaren:
"jag skulle gärna vinna den som snor hjärtan. jag skulle ge den till min pojkvän för han har verkligen snott mitt"
Vår motivering; Kort och gott och gúlligt! Ta hand om pojkvännen!

Maria och Sanna, maila era adresser till mig på langarsbo snabelA hotmail.com så skickar jag era vinster!

*GRATTIS*


Kommentarer
Postat av: Olle

Grattis till vinnarna!! :)

Tur du inte är så besvärlig på Granngården... "Ja vill ha ketchup på Rustiken!" :P

2008-04-14 @ 06:35:57
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Anonym

svar: ja, allt för låga. Det värsta är att han kommer typ få 5 år i fängelse

2008-04-14 @ 06:42:06
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Eva (kramgo_72)

Stort grattis till vinnarna! *ler*
Hoppas de tar väl hand om Devil Baby och Roxy Heartstealer ;-)

2008-04-14 @ 09:22:41
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0