Alfreds åk

Lilla Alfred är riktigt duktig på sin cross! Tidigare har jag knappt vågat titta när han har kört, fast den inte går så fort. Men nu var vi i ett stort sandtag så det kändes tryggt där, inga träd att köra in i!

Ellen, jag och loke tittade på när "de stora grabbarna" åkte. Loke tyckte det var lite läskigt till en början men vande sig efter ett tag!

De bästa bilderna med mest fart i blev på mannen, fångade en klockren vurpa :D
Han belönas med ett eget inlägg han också, soon to come....haha...

Kommentera? Klicka här ;o)

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken liten tuffing =)

Jag provade oxå cross när jag var i 5-års åldern, de hann bara visa var man gasade så var jag iväg. Full gas o ingen aning om hur man bromsade !! Jag åkte på en sandstrand o jag hade sand överallt när färden slutade med att jag stod på huvudet, sand i näsan, munnen o öronen !!!!

2008-08-15 @ 20:43:55
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Mumari svarar

Lotta: Haha, det måste ha varit en syn! Fortsatte du att åka efter det?

2008-08-16 @ 06:32:19
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0