Dumma Tattar-Buick!

Min otur från igår verkar hålla i sig. Jag blir galen på alla småfel på allt!
När Alfred kom med skolbussen skulle jag åka och handla och skjutsa honom till en kompis. Av någon anledning stod fläkten i bilen på högsta, det lät värre än en hårfön. Och den gick inte att vrida ner! Hur varmt det än är ute så blir fullt fläktpådrag med AC jäkligt kallt.
Där fick jag för att jag retade min bil för tattarbuick och sa att det enda som var bra med den var att det var fungerande AC!
Nu har Tattar-Buicken hämnats.....

Jag hoppas att felet blir lagat före vintern/att jag har en ny bil då.....

Kommentarer
Postat av: Olle

Detta måste vara en av världens fulaste bilmodeller.... :P

Ta på mössa o vantar o kör bara! :)

2008-08-25 @ 19:48:18
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: Mumari svarar

Olle: Haha 'ledsen' den är väl jättesnygg, lite som en maffiabil ;o)

2008-08-25 @ 20:03:37
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0