God Morgon

Igår var jag så sjukt trött så jag orkade inte ens sitta vid datorn efter vi kom hem!
Idag börjar skolan igen för Ellen och Alfred. Skönt att allt blir som vanligt men nu måste vi vänja oss vid att ha en massa tider att passa igen. Helt som vanligt blir det först i morgon när mannen börjar jobba igen. Jag är inte van att han är ledig så "länge" heller. Vi har passat på att hitta på massor av saker att göra under hans ledighet, sånt som inte hinns med annars.
Efter skolan ska mannen och Alfred åka cross är det tänkt, vi måste fixa lite som gått sönder på Alfreds cross först bara.

God Morgon alla! Vad ska ni göra idag?

Kommentera? Läs gärna här först! ;o)

 

Kommentarer
Postat av: Monica

ibland har man sånna dagar!

Skönt att skolan börjat igen!

Själv åker jag till ikea !

Kram

2008-08-19 @ 09:11:53
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Eva (kramgo_72)

Jo, men man får ha en "datafri" dag emellanåt - det kan behövas ibland det med. ;-)



Här ska det jobbas idag! Har ju återgått till mina normala arbetstider nu (13-17) efter att hela sommaren ha "lallat" runt och jobbat 8-12 eller 7-11, när jag inte har varit leidg vill säga.

Måste åka till kvarn (Orsa Kvarn) och köpa kornkross till herr Häst med för nu är det tomt i bingen!

Övrig tid av dagen blir det väl en massa datatid - har en massa att ordna med i pappersväg och så... *ler snett*



Stor kram

2008-08-19 @ 09:54:12
URL: http://kramgo72.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0