Lilla Eugene....

Jag och Loke har varit ut till våra lurviga en stund på morgonen. Jag öppnade en ny ensilagebal åt dom. Det börjar bli lite tunt med bete nu som dom blir så glada när dom får en bal! Ni ser väl på tjuren Eugene hur glad och snäll han ser ut ;o)

Jag hade telezoomen på kameran och närgränsen är ganska lång på det så det blev inte så bra kort, dom närmade sig mig och balen så fort!
Ju närmare dom kom ju mer bråttom fick jag att bli klar med balen......respekt för deras horn......jag blev så stressad att jag råkade köra in kniven i mitt eget lår! Det blev bara ett litet sår, men ont gör det!

Eugenes stora huvud påminner om en demons huvud..... eftersom han är så mörk är det riktigt svårt att få bra kort på honom, drömbilden är ett maffigt och snyggt kort på vår tjur!

Kommentera? Läs gärna här först! ;o) men lämna kommentaren till det inlägget du kommenterar till :o)

 

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Wooow - han är pampig lille Eugene!



Regnar det inte på er idag? Här öser det ner för fullt...

2008-08-26 @ 10:01:27
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Mumari svarar

Eva Kramgo: Nej, inget regn här ännu, men regnar det hos dig så kommer det säkert hitåt senare!

Ja, visst är han maffig ;o)

2008-08-26 @ 10:06:20
URL: http://mumari.se
Postat av: Jen

Jisses vad vacker! Är det sådana här kossor ni har...alltså långhåriga saker :)

Underbart!

Jag avundas att du lever så.

2008-08-27 @ 08:30:42
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0