Countryfestivalen igår

Ojoj, jag har inte skrivit på över ett dygn!
Vi var som sagt på countryfestivalen i Furuvik igår kväll. Vi åkte dit med WTF och hennes sambo. Det regnade visst ganska ordentligt under kvällen men det märkte jag inte av, jag hade min svarta cowboyhatt som jag köpte förra året på mig och måsta ha fått plats med hela kroppen under brättet eftersom jag inte märkte av regnet :o)

Innan vi åkte hem prutade jag till mig en halmhatt, han som sålde har en webshop HÄR.

Jag hade lämnat kameran hemma, så det blev bara en massa suddiga kort med mobilkameran!
Haha, kortet på mig i halmhatten knäppte en främling åt mig, jag stod och knäppte kort på mannen, då kommer plötsligt en tokblonderad man, tar min mobil ur handen på mig och säger att han bara måste få knäppa ett kort på mig! Hm....smart....med min kamera som han lämnade tillbaka efteråt :D

Trots regn och dyrt inträde och ruskigt illasmakande dricka i baren så var kvällen väldans trevlig, Whatthefuck  ska ha en guldstjärna för att hon skjutsade hem oss :o)

När jag vaknade i morse så kände jag mig faktiskt ungefär som harkranken i mitt tidigare inlägg..... tur att Countryfestivalen bara är en gång om året!

Kommentarer
Postat av: Olle

Verkar varit livat! :)

Å vilken grym puma i halmhatt! haha.. ;)

2008-08-02 @ 20:04:26
URL: http://enarmad.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Låter som en lyckad kväll =)

Häftiga hattar !

2008-08-02 @ 22:59:48
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: whatthe

Bara En guldstjärna?... jag tycker att jag ska ha minst fyra! Fyfaan vilket jävla väder och fyyyyyy faan vilken jävla biljävel!!!! Puss på dej!



(jag gillar puman i den rosa hatten ;))

2008-08-02 @ 23:26:10
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0