Vad jag gjorde för ett år sedan!

Fick för mig att jag skulle kolla in i mitt gamla arkiv på blogspot för att se vad jag gjorde detta datum för ett år sedan! Som en kul grej....det var ju inte så värst upplyftande, ungefär som idag!

*klipp*

tisdag, augusti 21

*Maries* seeeengångare....

Idag då......jag har varit så sjuuuukt trött hela dan......som en sengångare ungefär....



Sitter och letar tyg till sittkuddarna till vår Ektorp soffa, tänkte piffa upp den lite, jag är ju en fena på att sy!

Förresten så råkar jag veta att min tvillingbror är ägare till en sån där militärtröja som jag vill ha, men han bryr sig inte om att läsa min lilla blogg och vet därför inte att jag vill ha en sån.

♥ Skrivet av Marie som fingrade på tangentbordet 19:55 2 kommentarer ♥ Kommentera! Länkar till det här inlägget

(Jag har fortfarande inte "fått" en sån där varm militärtröja jag ville ha, en M90 ulltröja!)


Kommentarer
Postat av: Monica

har du kollat på ÖB?

2008-08-21 @ 12:36:43
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: najjo

vilken söt bild... ^^,

2008-08-21 @ 15:16:31
URL: http://najjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0