Egot.....

När ja har tråkigt brukar jag roa mig med att knäppa egokort, fast det är svårt att erkänna det!
Jag har precis duschat, idag tänkte jag låta håret vila från plattång och hårprylar, det gör att jag ser mer eller mindre galen ut! Att jag dessutom råkade tvätta det med mannens killschampo ökade frizzet med ungefär 50%!
Förresten vete sjutton om jag någonsin sett mig i profil, intressant! Jag känner inte riktigt igen mig!
Säg MUUUU!

Idag är det fredag, jag ska fira det med att åka och handla alldeles själv, utan tjatande barn och karlar. DET kommer kännas lyxigt!
Jag ska dessutom hämta ut min Lensbaby! Det ska bli såååå spännande att prova den till min kamera!

Vad ska ni göra ikväll?

Var det ingen som var sugen på att vinna en bloggdesign? Kika här!

Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo72)

Du har ju skitfint hår!!! Skulle gärna byta med dig... *suckar*



Kvällen blir lugn, ska gå och sussa tidigt och vara en riktig torrboll ikväll! Inget party här inte... Finns ingen lust för sånt efter gårdagens händelser...



Stor kram

2008-12-05 @ 20:41:56
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Liten E

Men herregud, vilket fint hår kvinna!! :) Varför plattar du det?

2008-12-06 @ 18:38:36
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0