God Morgon

En vit morgon! Det ligger snö på marken igen :o)
Kollade in smhi nyss och det verkar som det kommer ligga kvar! Hellre massor av snö än regn och slask.
Här har det varit morgonkaos som vanligt, De stora barnen har farit runt som yra hönor, ingenting verkar vara på sin plats och Loke drar i mig och tjatar om allt möjligt.
För en stund sedan ville han absolut att jag skulle hoppa i sängen med honom, som den smidiga person jag är kastade jag mig på sängen som jag nyss bäddat.....jag kan också vara en spontan och knasig mamma ibland!
-Krasch!
Där under täcket låg det visst en stenhård bebisleksak, en sköldpadda som spelar Amerikas nationalsång om man slår på den...... eller kastar sig på den.
Varför har vi fortfarande bebisleksaker framme och var är pedagogiken i att sköldpaddan spelar "The Star-Spangled Banner" när man slår på den?
Nu vill Loke hänga tvätt, han hjälper alltid till med det, en strumpa i taget och varje strumpa ska noga analayseras och identifieras, en tvättmaskin med blandad tvätt tar i snitt 2 timmar att hänga med Lokes hjälp.

God morgon på er och tack sköldpaddan för en ny låt på hjärnan!

"O say, can you see, by the dawn’s early light,
What so proudly we hailed at the twilight’s last gleaming,
Whose broad stripes and bright stars, through the perilous fight,
O’er the ramparts we watched, were so gallantly streaming?
And the rockets’ red glare........."


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag känner igen det där med leksaker som dräller överallt! Här kliver man ständigt på något som sticker till under foten eller ger underliga ljud ifrån sig :D

2008-12-04 @ 15:04:58
URL: http://yssasblogg.blogspot.com/
Postat av: Amandajosefine

Hejsan!



Kommer du ihåg mina cupcakes berlocker? Har du fortfarande funderingar på att köpa en så har du nu möjligheten :) Maila [email protected] om du är intresserad. Desto snabbare du mailar - ju högre upp hamnar du på listan!



Ha en jätte bra torsdags eftermiddag!

2008-12-04 @ 15:34:13
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: elena cn

Men jäklar vad spänstig du är!

2008-12-04 @ 22:49:01
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0