Nä....det går int....

.....nä.....det går inte.....jag kan inte ta någon paus i mitt bloggande, helt omöjligt att låta bli att skriva! Det är ju bland det roligaste jag vet jue!
Tusen kramar till er underbara människor för era kommentarer till förra inlägget, dom värmde så mycket så jag inte ens har behövt elda i spisen i kväll! ...och därmed sparat in på en ikeabag full med ved ;o)

Jag och mannen + barnen har handlat klart julklapparna under eftermiddagen/kvällen, tror vi i alla fall.
Jag måste checka av på listan för säkerhets skull!

Jag passade också på att byta tunikan som såg ut som en städrock, jag kommer med största sannorlikhet inte att söka något lokalvårdarjobb hos landstinget så jag behöver den inte.
...fast den såg så fin ut när den hängde på galgen i affären, men jag drunknade i den!
Jag bytte den mot en mysig lång stickad tröja, perfekt att ha till strumbyxor och tjocka benvärmare! Det har blivit min favoritkostym nu för tiden! Mjukt och skönt och döljer alla magar ;o)
Loke hittade dessutom en extra speciell superfunktion i min stickade tröja, den fungerade som traktorgarage!

När han försökte stoppa in hela harven i tröjan satte jag stopp.....
Nu är det Scrubs i sängen som gäller!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad bra att du fortsätter! Jag hinner inte alltid heller att besöka alla jag vill, men ibland hinner man och då är det jätteroligt! Man har ju ett liv IRL med som ju faktiskt måste få gå först! Kör så det ryker och hälsa på mig när du har tid och lust. KRAM

2008-12-18 @ 21:35:13
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: helena

Gud va skönt att du inte ska lägga av vart bra nervös

jaså du har bytt städrocken den nya tröjan va jätte fin vi kan ju höras i morgon om du vill sov gott

2008-12-18 @ 21:53:04
URL: http://rondellhelena.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nämen så skönt att höra =)

Jag hann bara läsa ditt förra inlägg tidigare sen var det nattadags för barnen här vilket ikväll blev kalabalik i vårat lilla badrum när alla tre skulle in där på en gång =O

Jag hann inte kommentera nå't på ditt inlägg då i alla fall.

Det märks ju att du gillar att skriva, för du gör det på ett mycket underhållande sätt !

Keep on blogging =)

KRAM på dig !!

2008-12-18 @ 22:31:53
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: malin

Vilken tur att du ändra dig! vad skulle man annars förgylla upp vardagen med? och som du har tjatat på mig förresten, då kan du ju inte sluta själv... nu e jag på väg att bli ljushårig förresten..hihi... kram på dig

Postat av: Ann-Sofie

Jag blev glad när det hade kommit ett nytt inlägg och inte var paus i Mumariandet:)

2008-12-19 @ 07:24:18
URL: http://pz2.blogg.se/
Postat av: Olle

Välkommen tillbaka då...eller vad man nu ska säga..? :) Skönt att skrivklådan tog överhanden.

För vad vore en dag utan att få läsa om de Mumariiska & Lokeiska bravaderna.... (där kom jag nog på 2 nya ord tror jag...ser du det Horace?)



Ha en skön dag i myströjan. :)

2008-12-19 @ 07:57:54
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej på dig,

Vad glad jag blev nu när du skriver att du ska fortsätta att blogga. Du har en av de bloggar som jag alltid kollar in oavsett om jag har tid eller inte. Det är så kul att läsa om en "vanlig" tjej som skriver om allt tokigt och vanligt som händer dig. Jag sitter ofta och skrattar rakt ut när jag läser dina inlägg. Jag är som du och hinner inte ofta kommentera andras bloggar, men läser och uppskattar ändå.

Jag hoppas att du och din familj får en riktigt God Jul. Hälsningar från Petra

2008-12-19 @ 09:24:28
URL: http://petrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0