Blixten-blöjor

När mannen kom hem igår kväll åkte vi och handlade lite. Loke behövde blöjor och en ny nappflaska. Jag får lite lätt beslutsångest när jag ska handla sådant på en stormarknad där det finns miljarders av olika varianter att välja mellan!
Jag måste titta och jämföra alla nappflaskor, så att jag är säker på att jag inte missar någon snygg.
I blöjvärlden finns det ju numera en uppsjö av olika mönster, Loke har haft "Style by Kling" ett tag nu, haha, mycket snygga designade blöjor. Men nu såg jag att det fanns med Blixten McQueen på från Cars-filmen. Jag kände mig tvungen att köpa dom.
Och kan ni tänka er, Loke blev bokstavligen vrålglad över dom!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

shit, nu får vi allt gå över till up'n'go till Loke också!

2008-07-26 @ 11:03:56
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com
Postat av: Anna H

Wow, vilka snygga blöjor, förstår att han blev glad över dem. Såna roliga fanns ju inte "förr" när döttrarna var små (13 0ch 15 år sen), då var de bara tråkvita allihopa ju...........

2008-07-26 @ 14:21:21
URL: http://www.freewebs.com/solhem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0