God Morgon

Idag känner jag mig som en pensionär mer än vanligt, än rullator hade varit på sin plats! Jag har så ont i ryggen så jag stapplar fram. Vette sjutton vad jag gjort!

Det blev sent hem igår. När barnen kom hem blev det paketöppnig för Alfred som nu är 7 år.
Därefter packade vi in oss i bilen och for till dalälven för att grilla och meta.
Vi stekte potatis över elden på en plåt och grillade kött till. Det blev gott. Tyvärr var det ju en hel del mygg.......ingen fisk fick vi heller, trots att jag helt seriöst hade grävt upp mask att sätta på krokarna. Jag som verkligen ville att vi åtminståne kunde få 1 fisk! Det måste ha varit fel på metkrokarna för fiskarna tog bara maskarna utan att fastna :o(
Jag håller på att ladda in bilder från utflykten nu.

Hoppas faktiskt på lite åska idag, det är så kvav luft, både inne och ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0