God Natt

Ska försöka somna i tid ikväll....
Jag måste bara dela med mig av ett tips som jag fick av Rebecka! En sajt för lockhåriga! Hur man ska sköta om sitt hår för att lockarna ska komma till sin rätt. Det ska man göra utan schampo och andra kemikalier. Jätteintressant! Jag har ju ett rätt stort lockigt hår som jag drar och sliter i, försöker få det rakt, eller kletar i en massa produkter för att lockarna inte ska bli frissiga. Jag ska faktiskt testa det här! Tänk vad skönt om lockarna bara var snygga av sig själva liksom!
Jag har faktiskt dragit ner på hårborstningen av mitt hår för en tid sedan, jag lovar att det mår mycket bättre utan borsten, det tovar sig faktiskt mindre. Jag reder bara ut det med fingrarna!
Ni lockhåriga, gå in här och läs!
Tack Rebecka för ditt tips! Och förresten.....jag vill se en enhörning! ;o)

Och Monica förresten, jag kommer inte in på din blogg! Du måste ha skrivit fel i din bloggadress!

God natt på er kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nej du får inte köpa en enhörning av mig, du ska få en i present om du vill ha. Men du får välja färg själv! Kan försöka fota dem imorrn så får du se hur de ser ut. :)



Oj, jag som skulle logga ut. Haha.



Hörs av imorrn, förhoppningsvis. Sov gott!

Kraam!

2008-07-06 @ 22:57:20
URL: http://hagalen.blogg.se/
Postat av: monica

menar du mig ?

2008-07-06 @ 23:03:23
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0