Hemma igen

Det blev bara jag och mina gossebarn som åkte till gården idag. Ellen skulle leka med en kompis. Jag fick lite lätt ångest när jag kommit halvvägs, insåg hur ovant naken jag kände mig i så korta shorts!
Tänkte att mannen kanske skulle bli förfärad, väsa "skyl dig kvinna!" och slänga åt mig en gammal skitig flanellskjorta att täcka benen med.
Den eventuella reaktionen uteblev.
Dom håller på att riva en gammal stor stenladugård, så jag och barnen stod och tittade ett tag när mannen körde grävmaskin och mörsade sönder tak och väggar. Loke tyckte det var otäckt men spännande.
Sen gick vi en promenad till ungdjuren och travhästarna, jag försökte få några bra kort men det var svårt när Loke hela tiden klamrade sig fast vid mig. Alfred ville helst bara åka med i grävaren.
Jag ska strax lägga in korten i datorn och se om det blev några bra!
Det har varit en riktig högsommardag, men nu börjar oroväckande mörka moln torna upp sig på himlen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0