Idag

Idag ska mina stora barn på barnkalas hos sin kusin. Som det verkar så ska jag och mannen och Loke åka till stan och kika i lite affärer. Han har ett presentkort sen han fyllde år.
Jag ska även trotsa Lokes vänliga och uppmuntrande ord som han gav mig igår, och gå på bolaget.

Jag kanske kan klä mig lite extra barnsligt med en klubba som accesoar?
Förstår inte butikspersonalen på systemet att dom höjer min dag till skyarna om dom frågar mig om leg? :D
Visserligen så tjatar jag ju alltid om att man inte är äldre än man gör sig.....men jag vill ju se ung ut också!

Förresten så får man CocaCola-glas på McDonalds nu.....det rättfärdigar verkligen ett besök där! För att komplettera vår stora samling av glas från förra året!

Kommentarer
Postat av: andrine

sv;okej, den var super fin!(: nej- min lillasyster som är otroligt underbar=D hehe, tack!

2008-07-05 @ 12:03:38
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: monica

Du har fått en utmärkelse...... i min blogg!

Haha tänkte på dig när jag hörde mcD reklamen haha, kul bild du har gjort hur sjutton hinner du 'kram*

2008-07-05 @ 12:28:36
URL: http://villmanintesavilmainte.se
Postat av: Mumari svarar

Monica! Jag kommer inte in på din blogg! Du måste ha skrivit fel i adressen....jag kommer ytterst sällan in där! Nu blev jag ju jättenyfiken jue :o)

Den där bilden är btw ganska gammal, nu har jag av någon anledning inte alls gott om tid att photoshoppa!

Mot McDonalds :o)

Kram på dig, skriv gärna din bloggadress igen!

2008-07-05 @ 12:39:24
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0