Jag lever!

....men det är nätt och jämt.....

Vi hade himlans trevligt på festen igår. Jag körde dit men vi fick skjuts hem så vi kunde båda två förtära lite alkohol. Jisses....det märks att man inte är van att göra det annat än någon cider hemma i soffan en fredagkväll!

Idag har vi varit och hämtat Loke hos svärföräldrarna, vi blev kvar där ett tag och passade på att bada i deras pool som är aningens större än den vi köpte igår ;o)
Loke verkligen älskade att bada och hade varit en mycket skötsam "bebis".

När vi kom hem för en stund sedan slog vi in paketen till Alfred, han ska få en vattenkana som man kopplar till vattenslangen, en liten radiostyrd monstertruck och en liten stålmannenfigur. Som en symbolisk present ska båda barnen få ett varsit paket med metrevar. Vi ska nämligen åka på picnic vid en sjö strax, grilla och meta och ha mysigt!
Så nu väntar vi bara på att barnen ska anlända från sin far som har haft dom i helgen.

Förresten så är min sladd till kameran spårlöst borta, jag har letat som en tok, tappat lusten att blogga och allt annat faktiskt. Men för en stund sedan hittade jag en annan sladd som passar......
Jag laddade in korten från festen igår....bara för att upptäcka att jag förmodligen fått i mig lite för mycket alkohol för att vara kapabel till att hantera en systemkamera. Alla kort är hopplöst suddiga! Skit.....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så tråkigt med korten från festen =(

Nej ska man ha med kamera på fest ska det nog va en engångskamera som till o med en unge kan klara av !!(Eller en sån som jag har)

Kameror med finesser blir nog svårhanterliga efter ett par drinkar, fast man inte tror så själv hehe =)

Ha en jätteskön kväll !!

2008-07-27 @ 19:10:47
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0