Läskiga ödla!

Igår när vi var på Parken Zoo så köpte jag mjukisdjur till barnen i Souvernirshoppen. Ellen och Alfred valde själva, en varsin tiger. Loke och mannen väntade utanför så till Loke valde jag en mjukisödla. Jag trodde han skulle tycka att den var häftig....
När vi kom ut från affären visade jag Loke ödlan, ungen blev livrädd! Han försökte åla sig ur vagnen och komma bort från skräcködlan!
Vi försökte busa lite med ödlan så han skulle förstå att den inte var riktig men det hjälpte inte, då ville han hellre ha storesyskonens djur!
Jag gick in till shoppen igen och fick tack och lov byta den läsgiga varelsen mot något sötare. Det fick bli en lunnefågel, den gillade han....tur....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0