Shoppat....

Precis kommit hem efter att ha varit i Valbo och handlat lite. Glassamlingen från McDonalds är utökad med ytterligare två glas, det blev bara två eftersom vi gissade att Loke inte skulle orka en plusmeny....synd....han är lite klen i maten :D
Vi passade också på att fylla på barskåpet lite. Den ohyggligt trevliga killen i kassan på Bolaget bad mig visa leg och gjorde min dag lite lyckligare :o)
Vi handlade både fjårtisdricka i form av Baccardi Breezer och Cube, några underliga öl och en flaska rödvin. Så vitt jag förstår av etiketten på den så borde den fungera utmärkt som en återställare på morgonen.... :D

Mannen skulle in på Micro också och köpa punka-på-burk till gräsklippartraktorn, där hade dom någon trevlig vätska till min ford-liknande Tattar-Buick som eventuellt kunde ge den lite extra power.
Dessvärre halsade mannen i sig hela innehållet på vägen hem....

På Gina Tricot sprang jag in och köpte en svart top också efter att jag lovat Loke att få åka helikopter och lämnat honom med mannen och en guldtia. Man får inte vara dum om man ska få något shoppat ;o)

Nu har vi hämtat dom stora barnen från kalaset, dom hade haft vattenkrig med vattenballongr (=roligt), det är visst gräsklippning som gäller hemma på tomten nu.

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

mmmmmmm mcDonalds.......mmmmmmmm... hmm, btw, jag lever, hahaha. Puss på dä!

2008-07-05 @ 17:35:10
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0