Update

....än har inget nytt hål blivit grävt.......
Solen skiner men det är snudd på storm ute = inge skönt att vara ute då = inga nya hål.....

Istället har jag städat och dammsugit, med en grinande unge fastklamrat på ena benet och en hund som följt mig tätt i hälarna när jag gått med dammsugaren. Vad tror han? Att dammsugaren ska spruta ut något gott??

Mitt lilla träd som jag grävde upp rån hästhagen och planterade på tomten ser ganska ledset ut idag, jag har vattnat mycket.....kanske till och med för mycket? Hoppas det piggnar på sig!
Förövrigt så tror jag inte att det är en rönn......men det är fint ......eller var i allafall  :o)

Nu vankas brända köttbullar och spaghettie! Sen ska jag åka iväg och nyttja mitt leg ;o)

Update: aV någon anledning blev även spaghettin bränd.....OCH överkokt....mmmm...nananam!

Kommentarer
Postat av: Tarcha

Tack så mycket vi är jätteglada :D hehe ja men jag har ju hunnit bli hela 25 :P

2008-07-18 @ 13:12:08
URL: http://tarcha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0