God Morgon

Idag ska vi på kalas hos min tvillingbror och hans tjej. Hans tjej fyllde år samma dag som mannen.
Morgonen började kanon med dundrande migrän. Jag har tagit en migräntablett och hoppas att den hjälper, annars blir det jobbigt att åka bort!
Som vanligt får jag lite lätt ångest när jag ska på kalas där det är mycket folk, blir orolig över allt, vad jag ska ha på mig, vad barnen ska ha, tänk om det bjuds på något jag inte tycker om, osv...
Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, jag har en extrem förmåga att känna mig malplacerad. Som att jag alltid valt fel så det bara lyser bonde/ålderskris/ulv-i-fårakläder om mig!
Det blir nog bra.....det blir det....bara jag kommer iväg!


Kommentarer
Postat av: Eva (kramgo_72)

Hoppas ni har en trevlig dag!

Själv så tar jag det rätt så lugnt och försöker smälta gårdagen... Inget som man gör över en natt direkt, men det får ta den tid det tar.



Väntar på solen också - för den lyser med sin frånvaro idag (än så länge)



Kram

2008-06-28 @ 12:10:57
URL: http://kramgo72.wordpress.com/
Postat av: Alexandra

God förmiddag. HÄr är det också migrän. Har avbokat Mustangfärd + brorsans 60-årskalas. Håller tummarna för att din migrän gett med sig och att du är the belle of the ball på kalaset ;)

2008-06-28 @ 12:13:41
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Hittills har jag inte sett en skymt av annat än snygga kläder i din blogg.

2008-06-30 @ 16:02:01
URL: http://hagalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0