God Natt

Vi har suttit och klurat hela kvällen på vad vi ska göra imorgon medan de stora barnen är hos mormor och morfar. Vi har kommit fram till att vi får ta en roadtrip över dagen med båda hundarna med oss...
Undrars hur det ska gå med Dumper.....för er som inte känner till Dumpers personlighet så kan jag tala om att jag är övertygad om tt hundar kan ha AD/HD, på riktigt. Det finns inget ont i Dumper, han är världens snällate hund, smart är han också, och överenergisk och misstänksam mot nya saker och brutna rutiner. Vi accepterar honom som han är.....men det kan bli jobbigt att åka bil och ha med honom någon annan stans än hemma en hel dag....
Det slutar väl med att vi blir lomhörda av hans skällande och gnisslande, blir osams, tar en korv på närmsta Statoil och åker hem......
Det visar sig!
Här är en humla jag fotade på min och Lokes promenad idag, färgerna är trixade med i photoshop:
Klicka för större
Vad tycker ni?

Sov gott och ha en trevlig midsommar allihopa!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefin bild !

Ha de bra i morron med hundar o ungar =)



Glad midsommar !!

2008-06-19 @ 23:40:12
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Godmorgon! tack detsamma =)

2008-06-20 @ 08:33:14
URL: http://hanna1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0