Hemma igen

Vilken plåga att åka bil utan ac i den här värmen! Vi fick köra kd med alla rutor öppna! Jag är lomhörd nu...
När barnen och jag var redo att åka, jag skulle bara låsa dörren och spänna fast Loke i bilstolen...ja då är lilla Loke borta!
Jag hittade honom snabbt, han satt och badade....med alla kläder på......, låsa upp dörren igen och byta kläder på honom, sen kunde vi åka i mitt lyxiga vrålåk.

Det blev verkligen handling efter vad det är för väder, massvis med frukt och frysta bär, juice ooch dricka. Till middag blir det köttbullar lite tidigare till ungarna och senare till kvällen tänkte jag att vi skulle äta lite plockmat med rostbiff, salami och nån god skinka och lite ostar. Rostbiffen var slut på båda affärerna, det var nog fler som tänkte äta det idag!
Kanske rent av någon av mina läsare ska det?
Tyvärr visade det sig att mannen kommer jobba seeent, Har han otur går han miste om godsakerna!

Under tiden jag var och handlade passade jag på att vattna hagen till Highlanddjuren, så att det blir så där härligt kloffsigt ni vet. Jäklars så bråttom jag fick hem när jag kom på att jag glömt att vrida av kranen till deras badkar! Men det lär ju torka fort i den här hettan!
Är det ens någon som på riktigt orkar ligga och pressa i solen en sån här dag?

Nu ska jag ställa mig och steka köttbullar!

                            
Glöm inte MisoPrettytävlingen HÄR             Och vinn en CupCake-top HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0