Kväller

Så var det kväller då. Stora barnen har kommit hem till Lokes förtjusning. Jag har jagat gigantiska skräckinjagande dammråttor med dammsugaren, jag har till och med dammsugit datorn och kunnat kinstatera att det är ett under att den fungerar! Fruktanslöst mycket hundhår i tangentbordet.....
Alla barnen har ätit middag utom jag, jag får så dålig matlust när inte mannen äter hemma, men nu börjar jag bli rätt hungrig....
Nu när barnen börjar bli trötta tänkte jag att jag skulle få lite ro att måla, men oftast händer det något så fort jag plocka fram mina färger, typ hunden rymmer, dottern talar om att det står en ko i trädgården eller minstingen tvättar kläder i toaletten.
Nu ska jag gå och rota efter något gott i skafferiet!
Hoppas ni haft en bra dag!

Rösta gärna på dagens bild i inlägget under!

                            
Glöm inte MisoPrettytävlingen HÄR             Och vinn en CupCake-top HÄR
TÄVLINGEN AVSLUTAS
IKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0