Tror du på livslång kärlek?

Jag gör det, annars hade jag aldrig gift mig. Jag läste en artikel på Ab om otrohet. Enligt en undersökning så använder 44 procent sin mobil till att flirta med andra än sin partner! Jag tror faktiskt inte mina öron när jag hör det, kan det verkligen stämma?
Är äkta livslång kärlek bara en bluff? Eller är det okej att flirta via sms i hemlighet?

Vad tycker ni? Jag är säker på att äkta kärlek finns, men det är svårt att hitta den rätta, alla gör det inte, kanske är det bara få som gör det.....
Jag vet att jag har gjort det, så länge vi har varandra så går livet vidare!

Läs också om livslång kärlek här!

                            
Glöm inte MisoPrettytävlingen HÄR             Och vinn en CupCake-top HÄR

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det ä r svårt att hitta den rätta. Jag fick vänta länge och prova mig fram ;) skämt å sido, jag kan absolut inte tänka mig någon annan än S. Någonsin. Att hitta sin själsfrände är kanske inte alla förunnat. Dom som inte gjort det sms-flirtar tydligen. 44% låter verkligen jättemycket!



Och nu ligger ditt bröd i en kasse. försökte trycka in det i både mobil och msn (fast jag har inte dig på listan) men det blev så smuligt.

2008-06-03 @ 11:32:10
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com
Postat av: Marie

Åh, vad du är snäll, men du kanske ska fundera på en större mobil? :D

Svänger förbi i eftermiddag eller i morgon om jag hinner!



Jag trodde inte på livslång kärlek innan jag träffade Jeff...

2008-06-03 @ 11:38:10
URL: http://mumari.se
Postat av: Olle

Livslång kärlek är väl det alla satsar och hoppas på....?! Men det finns ju alltför många bevis på att det inte alltid håller hela livet..hur mycket man än vill det.



Sen kan man ju flörta och man kan FLÖRTA. :) Gör man det på ett skämtsam, öppet och vänskapligt sätt är det väl inget konstigt eller fel, tycker jag iaf. Är det däremot med "onda avsikter" så är det fy fy!

2008-06-03 @ 20:39:56
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Marie

Olle: Jo jag håller med på ett sätt, alla är oftast lite flirtiga mot det motsatta könet, medvetet eller omedvetet, det är en del av ens utstrålning. Det hjälper ju inte altid om man tex ska besikta bilen och så...men det var en parentes ;D

Men smussla med smsflirtaar, det är inte snyggt. Sen är ju avsikterna avgörande!

Helt klart

2008-06-03 @ 20:43:52
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0