Objuden gäst

Det är tur att man har lite bebisgrejer kvar! Alexandras barn heter ju Loke, han är jämngammal med min Loke, och Svante, Svante går fortfarande under kategorin bebis och har rätt till en babysitter, han verkade uppskatta min Lokes gamla babysitter!
Även min Loke uppskattade den och slocknade som en klubbad säl i den när hans kompis Loke åkt hem!
Visst blir det lite virrigt med två Lokar, Loke hit och Loke dit!

Alexandra och alla barnen var förresten inte dom enda gästerna på verandan idag, den här otrevliga varelsen använde min axel som landningsbana ;o)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är ju bra när båda är busiga, Lokarna, för då räcker det om en av oss ryter i - dom reagerar ju båda två :D



Svante slocknade på stubben i bilen.

2008-06-02 @ 18:19:30
URL: http://alexandras-blogg.blogspot.com
Postat av: camilla

Hej.

Kolla in video klippet på dem söta barnen i min blogg. Det sötaste jag har sett haha :D Ha en fin kväll.

2008-06-02 @ 19:28:21
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0