Korkat samtal

Samtal mellan mig och mannen angående fotbolls-em igår....:
Mannen: -Jahopp....nu har ju Sverige åkt ur då.....*anstränger sig att se allvarligt bedrövad ut* ....jag tror att Holland kommer vinna *jag-vet-vad-jag-pratar-om-minen*
Jag: *förvånad* Jaha.....och vad grundar du det på? Du menar att du är insatt i fotbollen eller...?
Mannen: -......jag har hört nån säga på radio att dom är jättebra......
Jag: -...ahaa....är England med och spelar?
Mannen: -....jag vet inte....hm...Europaunionen....öh...nej...dom är väl inte med där? Eller...jo...fast dom är väl lite egna liksom...tror jag...
Jag: -Men hallå, det är ju fotbollsEM, inte nåt jäkla fotbollsEU!
Mannen: -Ja?
Jag: -Det är ju hela Europa som spelar!
Mannen: -....men hör England till det Europa då..? Jo...det är klart....jo just det, det gör dom...oj vad korkad jag kände mig plötsligt...!
Jag: *asgarvar* Vad trodde du! Att England låg i världsdelen Storbritanien eller?? Hahaha......*tystnar* ....men är England med i EG?
Mannen: -.....vet inte...men det heter EU numera....

Slutsats: Vi lever i vår egna insnöade värld.......

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Hahahah... du måste väl veta att det heter EU!!!! hahahaha, nej marie! Fy dej, vi titta faktiskt på matchen igår och mina horn åkte fram direkt...lite konstigt eftersom jag egentligen inte är intresserad, haha...och nu ett sent svar; Ja...det är din Alfred på bilden, ha en go dag, vi hörs!

2008-06-19 @ 09:02:57
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Olle

Tack för morgonens asgarv!! :) Skönt att se att man inte är ensam om att vara totalt avskild från omvärlden... :P



Snygg bild oxå! Det ser nästan ut som att du är som mig ju! Och då menar jag inte fet och flintis alltså...dit har du nog låååångt kvar...utan att det ser ut som du bara har en arm! :D



Snart sticker vi! Vi hörs om några veckor!!

Kram!

2008-06-19 @ 09:19:46
URL: http://enarmad.blogspot.com
Postat av: Mumari svarar

Olle: Haha, ja det har du rätt i, det ser faktiskt ut som jag bara har en arm!



Hur ska jag klara mig utan dina kommentarer i flera veckor?? Vaddå, ska ni vara borta sååå länge?

2008-06-19 @ 09:22:41
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0