Vinnare i Kitschtävlingen

Efter en mödosam lapp-lottning har jag nu dragit en vinnare i tävlingen!


Vinnaren är Amanda, här är hennes kommentar:

Amanda #46 Jag vill så gärna vara med och tävla om detta, jag har länkat till dig också: http://amanddaj.blogg.se/2008/june/rosa-fluffigt-for-feer.html#comment :)

Tre saker jag är nöjd med på mig själv är:

1. Mina stora ögon som jag förut inte har gillat, men jag har nu insett att de faktiskt är fina.

2. Jag är en väldigt snäll person som bryr sig om andra. Det är en väldigt bra egenskap tycker jag.

3. Mina naglar som jag nu lyckats få långa utan någon nagelförlängning, är supernöjd!
2008-jun-07 kl. 14:33 Blogg: amanddaj.blogg.se/

Alla tävlande hade så fina saker som ni var stolta över! Visst känner man sig lite extra stark när man skriver ner saker man tycker om hos sig själv?

Amanda:
Maila mig din adress, använd mailformuläret längst upp i min meny!

Ni andra: Ytterligare en Kitschig tävling kommer komma inom kort, vill ni få en påminnelse via mail från mig när jag lägger upp nya tävlingar så maila er epost via mailformuläret i min meny!

Det är fortfarande tid kvar i min CupCaketävling!

          vinn en CupCake-top HÄR

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Nu har det bli soligt här igen.

Så nu ska jag ut och kolla in den, alltså solen.

Få lite mer färg.

Ha det så skönt idag.

Kram

2008-06-08 @ 13:17:04
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0